Будемо знайомі!

 
Вчительство - це мистецтво і праця.
Саме вчитель, педагог, викладач, вихователь закладає і створює
 основу творчої людської діяльності.
 
 
  Я, Щур Вікторія Андріївна, продовжуючи сімейну династію, з 2012 року вихователь групи продовженого дня, а в подальшому вчитель початкових класів, викладач кафедри психолого-педагогічних дисциплін  КЗ «Балтський педагогічний коледж», тренер НУШ.
 
Сучасна реформа освіти вимагає від учителя нового покоління володіння сучасними формами і методами роботи, побудованими на принципах інноваційних освітніх підходів з урахуванням потреб держави і глобального світу. Це сприяло зміні соціальної і педагогічної ролі вчителя на даному етапі розвитку освіти. 
Наш навчальний заклад мобільно переформатував навчальні програми і взяв курс на підготовку    фахівців нової формації. Для дітей вони повинні стати модераторами, фасилітаторами, тьюторами, менеджерами. Серед основних наскрізних умінь є і розвиток креативності учнів. Адже саме зараз наша країна потребує людей, які можуть приймати сміливі та нешаблонні рішення, які вміють мислити творчо. Щоб розвивати це в учнях треба відкрити це в учителеві.
Тому,  я працюю над педагогічною проблемою: «Розвиток креативності студентів засобами фасилітаційного впливу».
 
В роботі дотримуюсь креда: розвивати студента  як неповторну індивідуальність, формувати в нього  творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності.
 
Своїм завданням вважаю сприяти зростанню  вчителя, що не тільки володіє  теоретико-практичним матеріалом, методичною основою,  а допомогти кожному студенту стати педагогом Нового  покоління, загартувати його до будь-яких життєвих ситуацій, з гнучким  світосприйманням,   системою національних цінностей.
 
Намагаюсь постійно стежити за педагогічними новинками, щоб "йти в ногу з часом". Використовуючи найбільш ефективні, прагну, щоб кожен студент  в комфортній для себе атмосфері, активізував процеси пізнання педагогічної справи, розвинув власний інтелект, розшукав найефективніші шляхи розв’язанням поставлених проблем.
 
Педагогічна справа – це досить нелегка праця, справжні результати якої, будуть помітні набагато пізніше, але сподіваюсь, що у роботі зі студентами черпатиму нові життєві сили і педагогічний азарт.
 
 P.S. Ділюся досвідом: 1), 2).