Будемо знайомі!
Вчительство - це мистецтво і праця.
Саме вчитель, педагог, викладач, вихователь закладає і створює
основу творчої людської діяльності.
Я, Щур Вікторія Андріївна, продовжуючи сімейну династію, з 2012 року вихователь групи продовженого дня, а в подальшому вчитель початкових класів, викладач кафедри психолого-педагогічних дисциплін КЗ «Балтський педагогічний коледж», тренер НУШ.
Сучасна реформа освіти вимагає від учителя нового покоління володіння сучасними формами і методами роботи, побудованими на принципах інноваційних освітніх підходів з урахуванням потреб держави і глобального світу. Це сприяло зміні соціальної і педагогічної ролі вчителя на даному етапі розвитку освіти.
Наш навчальний заклад мобільно переформатував навчальні програми і взяв курс на підготовку фахівців нової формації. Для дітей вони повинні стати модераторами, фасилітаторами, тьюторами, менеджерами. Серед основних наскрізних умінь є і розвиток креативності учнів. Адже саме зараз наша країна потребує людей, які можуть приймати сміливі та нешаблонні рішення, які вміють мислити творчо. Щоб розвивати це в учнях треба відкрити це в учителеві.
Тому, я працюю над педагогічною проблемою: «Розвиток креативності студентів засобами фасилітаційного впливу».
В роботі дотримуюсь креда: розвивати студента як неповторну індивідуальність, формувати в нього творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності.
Своїм завданням вважаю сприяти зростанню вчителя, що не тільки володіє теоретико-практичним матеріалом, методичною основою, а допомогти кожному студенту стати педагогом Нового покоління, загартувати його до будь-яких життєвих ситуацій, з гнучким світосприйманням, системою національних цінностей.
Намагаюсь постійно стежити за педагогічними новинками, щоб "йти в ногу з часом". Використовуючи найбільш ефективні, прагну, щоб кожен студент в комфортній для себе атмосфері, активізував процеси пізнання педагогічної справи, розвинув власний інтелект, розшукав найефективніші шляхи розв’язанням поставлених проблем.
Педагогічна справа – це досить нелегка праця, справжні результати якої, будуть помітні набагато пізніше, але сподіваюсь, що у роботі зі студентами черпатиму нові життєві сили і педагогічний азарт.
